ZÁKAZNICKÝ SERVIS

728 577 142
pon-pát: 8:00-15:30






Často klazené otázky / FAQ
Abychom zjednodušili hledání těch správných odpovědí na Vaše otázky, a zkvalitnili náš prodej, zařazeny jsme je do jednotlivých tematických okruhů:

 

Kvalita služeb a reklamace

 

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá?

V takovém případě se ujistěte zda jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku, který je v pracovní dny od 8.00 do 15:30h. Pokud Vám ani v ten to čas nikdo telefon nezvedá, zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat e-mail na info@tiktok.cz.

 

Na můj e-mail mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 728 577 142 v pracovní dny od 8.00 do 15:30h.

 

Jak mám postupovat když chci hodinky reklamovat?

Kontaktujte nás e-mailem na info@tiktok.cz a náš pracovník Centra služeb zákazníkům Vás do max. 48 hodin bude kontaktovat, aby Vás seznámil s dalším postupem při reklamaci.

 

Pokud dostanu zboží poškození co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a zboží zkontrolovat. Pokud bylo zboží poškozené při přepravě, je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Jen v takovém případě můžeme uznat případnou reklamaci.

 

Způsob platby a dodání

 

Jakým způsobem mohu platit za zboží?

Za zásilku je možné platit dvěma způsoby. Buď předem na účet, nebo při převzetí (dobírka).

 

Pokud si objednám více produktů kolik zaplatím za poštovné?

Pokud si v jedné objednávce objednáte více kusů produktů, platíte jen jedno poštovné.

 

Mohu platit i na dobírku?

Ano, je možné platit i na dobírku, tedy při převzetí zásilky. Způsob platby si určíte už při koupi v nákupním košíku.

 

Jaká je doba dodání?

Doba dodání je zpravidla 5 pracovních dnů, maximálně 10 pracovních dnů. Doba dodání začíná běžet od přijetí platby na účet (platba předem na účet) nebo od přijetí objednávky s volbou platby na dobírku.

 

Pokud mi nebylo zboží doručeno ve stanovené době dodání, jak mám postupovat?

Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil proč došlo k nedodržení doby dodání.

 

Výměna a vrácení tovaru

 

Jaký je rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 15 dnů?

Rozdíl je v platbě za poštovné. Při výměně do 15 dnů poštovné při odeslání produktu prodávajícímu hradí kupující. Poštovné při odeslání nového produktu kupujícímu hradí prodávající jen při první výměně. V případě vrácení zboží do 15 dnů, poštovné při odeslání zboží hradí kupující.

 

Když chci vrátit zboží, jak mám postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat?

V tomto případě je třeba nás kontaktovať e-mailem na info@tiktok.cz. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při vrácení zboží. Podmínkou při vrácení je, aby zboží bylo nepoškozené a doba od převzetí zásilky nebyla delší než 15 dnů. Náklady při vrácení zásilky hradí kupující.

 

Chci vyměnit zboží, jak mám postupovat?

Kontaktujte nás e-mailem na info@tiktok.cz. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při výměně zboží. Poštovné při odeslání produktu prodávajícímu hradí kupující. Poštovné při odeslání nového produktu kupujícímu hradí prodávající jen při první výměně.

 

Pokud se mi hodinky nebudou líbit, vrátíte mi peníze?

Pokud se Vám produkt po doručení nebude líbit, můžete nám ho do lhůty 15 dnů od doručení zásilky vrátit. Avšak zboží nesmí být poškozeno. Po doručení zboží Vám bude platba za vrácena. Poštovné se však podle platného zákona neproplácí.

 

Když chci vyměnit hodinky do 15 dnů, platím nějaké poštovné?

Při výměně zboží do 15 dnů poštovné při odeslání produktu prodávajícímu hradí kupující. Poštovné při odeslání nového produktu kupujícímu hradí prodávající jen při první výměně.

 

Pokud ste nenašli odpovědi, které by Vám odpovídaly dostatečně Vaše dotazy ohledně našich produktů nebo služeb, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@tiktok.cz nebo telefonicky na čísle 728 577 142 (po-pá: 8.00 - 15:30).


 

ZDczYjgyM